Kurumsal iletişimi direktörlük seviyesinde konumlandırarak verdiği önemi gösteren Türk otomotiv sektörünün öncü kurumu olan Tofaş’da yaşanan gelişmeleri sizinle paylaşmak istiyorum. Bildiğiniz gibi Tofaş Kurumsal İletişim Direktörlüğü, temsil ettiği 5 marka, kurumun kendisi, motorsporları ve iç finans şirketi olan KFK’nın iletişimini yürütüyor. Direktörlük; “Motorsporları Koordinatörlüğü”, “Stratejik İletişim ve Basınla İlişkiler Yöneticiliği” ile “Kurumsal Sponsorluk ve Organizasyonlar Yöneticiliği” olmak üzere üç birimi bünyesinde bulunduruyor. Hem sizlere hem de sayısı 9 bine yaklaşan Tofaş ailesine ve diğer iş ortaklarımıza daha iyi hizmet vermek için ekibimizi genişleterek kadromuzu tamamladık. 11 yıldır Tofaş bünyesinde çalışan ve aralarında Fiat Linea’nın dünya lansmanının da olduğu sayısız organizasyona imza atan Cem Yılmaz, 3 Mart tarihinden itibaren “Kurumsal Sponsorluk ve Organizasyonlar Yöneticisi” görevine getirildi. Sizlerin daha önce Borusan Holding’den de tanıdığı ve son 6 yıldır Koç Holding Kurumsal İletişim Yöneticiliği’nde çalışan Ayşe Tuba Kadirağa ise, 10 Mart tarihinden itibaren departmanımızda “Startejik İletişim ve Basınla İlişkiler Yöneticisi” olarak göreve başladı. Sizlerle Haziran 2006’dan bu yana çalışan Selin Aksu, Tuba Kadirağa ile birlikte departmandaki görevine devam ediyor olacak.
Bu gelişmeler ışığında ekip arkadaşlarıma sizlerle yakın işbirliği konusunda gösterecekleri çabadan dolayı teşekkür ediyor, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da işbirliğimizin en üst seviyede devam etmesini diliyorum.

