Micra’nın makyaj operasyonu çok fazla bir değişiklik içermiyor açıkçası. Farların yapısı, ızgaralarda yapılan değişiklikler, tampon üzerindeki birkaç detay farkı ilk anda göze çarpanlar… Profilde ve arka tasarımda çok fazla bir değişiklik yok. İç mekân da bildiğimiz şirin Micra özelliklerini aynen devam ettiriyor. 3719 mm uzunluğa, 1660 mm genişliğe ve 1540 mm yüksekliğe sahip olan Micra’nın küçük iç hacmi, doğru renk seçimiyle son derece ferah görünüyor.
İç tasarımda ufak tefek değişikler de yok değil ama dikkate değecek tek şey orta konsol üzerindeki kapaklı eşya gözünün kaldırılması ki bu da pek olumlu bir değişiklik değil! İç mekân özellikle 1.70’in üzerindeki herkes için biraz sıkıcı. Bu otomobili neden erkeklerin değil de bayanların sevdiğini anlamak şimdi biraz daha kolay herhalde! Bu otomobilde bayanlar küçük çaplı bir parti verebilirler ama erkeklerin çok fazla yaklaşmayacakları kesin! İç tasarımı insanı çok fazla çarpmasa da Micra’nın malzeme kalitesi ve işçiliğinde önemli bir problem olmaması ise çok önemli bir artı.
Eğlenceli sürüş
Sakin ve eğlenceli bir sürüş karakterine sahip olan Micra, otomatik şanzımanın keyfini de sonuna kadar veriyor. Süspansiyon ayarları da son derece isabetli her ne kadar darbe emme de biraz sorunlu olsa da yol tutuş konusunda son derece başarılı.
Micra’da kullanılan 1.2 litrelik motor ürettiği 80 HP güç ve 110 Nm tork ile beklenenden çok daha fazlasını veriyor. Zaten 999 kg olan ağırlığı olan Micra’nın bu motor ile yol alması da hiç zor olmuyor. Otomatik şanzıman zaman zaman performans kayıpları yaşatsa da alıştıktan sonra son derece keyifli bir sürüş veriyor. Yolda ilerlerken keyfi kaçıran tek şey ise yüksek hızlardaki motor gürültüsü! Tabi bu gürültünün faturası önemli; 100 km’de ortalama olarak 7 litre yakıt tüketen Micra’dan biraz daha iyi bir tüketim değeri bekliyorduk ama yine de rakiplerinden bir adım önde diyebiliriz.
Micra’nın frenlerinin küçük boyutlarına ve hafifliğine rağmen başarısız olduğunu söylemeden de geçmeyelim. Maalesef sevimli otomobilimiz yapılan birçok denemede güvenlik mesafesini aştı!
Eğlenceli sürüşSakin ve eğlenceli bir sürüş karakterine sahip olan Micra, otomatik şanzımanın keyfini de sonuna kadar veriyor. Süspansiyon ayarları da son derece isabetli her ne kadar darbe emme de biraz sorunlu olsa da yol tutuş konusunda son derece başarılı.
Micra’da kullanılan 1.2 litrelik motor ürettiği 80 HP güç ve 110 Nm tork ile beklenenden çok daha fazlasını veriyor. Zaten 999 kg olan ağırlığı olan Micra’nın bu motor ile yol alması da hiç zor olmuyor. Otomatik şanzıman zaman zaman performans kayıpları yaşatsa da alıştıktan sonra son derece keyifli bir sürüş veriyor. Yolda ilerlerken keyfi kaçıran tek şey ise yüksek hızlardaki motor gürültüsü! Tabi bu gürültünün faturası önemli; 100 km’de ortalama olarak 7 litre yakıt tüketen Micra’dan biraz daha iyi bir tüketim değeri bekliyorduk ama yine de rakiplerinden bir adım önde diyebiliriz.
Micra’nın frenlerinin küçük boyutlarına ve hafifliğine rağmen başarısız olduğunu söylemeden de geçmeyelim. Maalesef sevimli otomobilimiz yapılan birçok denemede güvenlik mesafesini aştı!
Bayanlar için kaçırılmaz fırsat
Özellikle küçük boyutları ve sevimli görünümüyle bayanların ilgisini fazlasıyla hak eden Micra 25.750 YTL’den başlayan fiyatıyla da ilgi çekiyor. Tabii 1.5 lt’lik motora sahip versiyonda bu fiyat 32.000 YTL’yi aşıyor. Dolayısıyla 1.2 litrelik otomatik vitesli test aracımız çok daha fazla tercih edilecek gibi duruyor
Özellikle küçük boyutları ve sevimli görünümüyle bayanların ilgisini fazlasıyla hak eden Micra 25.750 YTL’den başlayan fiyatıyla da ilgi çekiyor. Tabii 1.5 lt’lik motora sahip versiyonda bu fiyat 32.000 YTL’yi aşıyor. Dolayısıyla 1.2 litrelik otomatik vitesli test aracımız çok daha fazla tercih edilecek gibi duruyor

