Mercedes B, yüzde 40 daha ufaltılmış olan bu modül sayesinde hem yüzde 30 daha fazla güç sunacak hem de A-Class F-Cell’in tüketim değerlerinden yüzde 16 daha düşük bir rakama imza atmış olacak.Mercedes B’nin elektrik motoru maksimum 136 HP güç üretirken torku da 320 Nm. Bu rakamlar Mercedes B sınıfının 2 litrelik benzinli motoruna göre çok daha iyi hızlanma değerlerine imza atılacağının da ilk işaretlerini veriyor. Sıfır emisyon sunan yalıt hücreli araç, aynı zamanda 100 kilometrede 2.9 litre benzin tüketimine eşdeğer bir kullanım değerine sahip.
Biz yakıt hücreli Mercedes B sınıfını 2010 yılında yollarda görmüş olacağız ama Mercedes o süreye kadar bir sürü test ve geliştirme yapacak. Örneğin geçtiğimiz 3 ayda Kuzey İsveç’te aracın kış testleri yapıldı bile

