YENİ HYUNDAİ GENESİS
Hyundai için yepyeni bir dönemin başlangıcını temsil eden Genesis, rekabette emsal teşkil etmek ve çekişmeyi daha üst seviyelere taşımak amacıyla, özellikle lüks Alman, Japon ve Amerikalı rakiplerine karşı en iyi ve en güvenilir alternatif olarak satışa sunulacak.Arkadan itişli platforma, oldukça zengin bir donanıma ve üstün teknolojik özelliklere sahip olan Genesis, yüksek performanslı Hyundai araçları arasında yeni bir çağın ilk adımı olarak kabul ediliyor.Hyundai, araca özgü yepyeni ambleminin de tanıtımını gerçekleştirdi. Amblemde, kalkan şeklindeki siyah zeminli altıgen logonun yanlarında bir çift kanat kullanılıyor. Metalik gümüş renge sahip bu kanatlar, uçabilmenin ruhunu ve herşeyin üstünde olabilmeyi yansıtıyor. Ancak bu Genesis amblemi, sadece Kore ve Çin pazarlarında satılacak araçta kullanılacak.
Genesis’in en çok dikkat çekecek özelliklerinin başında tamamen baştan geliştirilen yeni Tau kodlu V8 motoru geliyor. 375 HP’lik maksimum güce sahip olan bu motor, gücünü altı kademeli yepyeni bir otomatik şanzımanla tekerleklerine aktaracak. Hyundai’nin Lambda serisi V6 motor seçenekleri de Genesis’te kullanılacak. V6 motorlarda da isteğe bağlı olarak 3.3 litre ve 3.8 litrelik seçeneklerden biri tercih edilebilecek.
YENİ OPEL INSIGNA....
Temmuz 2008’de Londra Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerini kutlayacak olan yeni model ailesi, Opel markası için ve bunun da ötesinde teknoloji ve tasarım standartları oluşturuyor. Bu yeni modele ait olaylar dizisini başlatmak üzere, Opel bugün yeni modelin ismini ilân etti: Insignia. Yeni Insignia ailesi, Opel’in kendi ana vatanındaki Rüsselsheim fabrikasında üretilecektir. Bu tesisler, dünyanın en gelişmiş, en modern otomobil üretim tesislerinden biridir. General Motors Europe Pazarlama baş-otoritesi Alan Visser, bu konuda şu açıklamayı yaptı: “Dinamik performans, Opel markasının öz değerlerinden biridir. Yeni Insignia’da, bu tanımlayıcı özellik, ileri teknoloji ürünü şanzıman teknolojisi, aktif güvenlik ve sürücü ile otomobil arasındaki iletişimle gerçekleşir. Insignia’nın konfor düzeyini ve çevre dostu olma özelliğini, önemli ölçüde daha pahalı rakipleri bile aşamaz.” Insignia ile Opel, ileri teknolojisini daha fazla sayıda müşterilerin satın-alabilmesi için ana-stratejisini sürdürüyor. Yeni otomobilin tasarımına gelince, Visser diyor ki: “Yepyeni bir çığır açan GTC konsept otomobilimize daha yakından bakarsak, Opel’in yeni tasarım dilinin ne kadar heyecan verici olacağına ilişkin iyi bir fikir edinebiliriz.” Opel’in orta-üst otomobil sınıfı mirası, geriye 1970 yılına kadar uzanır, 1970’te Ascona’nın lansmanı ile başlar. Üç-nesil boyunca toplam 4.4 milyon adet Ascona satışı yapıldı. Ascona’ları 1988’de Vectra takip etti. Üç Vectra neslinin üretimi yapıldı ve bugüne kadar yaklaşık 5.5 milyon adet Vectra model satıldı.


